Subscribe:Posts Comments

You Are Here: Home Любопитно , Feature На кой му пука за марката, важно е съотношението цена - качество

Компаниите са си компании, страстта си е страст, но явно почти никой не го интересува каква е марката на колата, която си купува, а крайното мнение се оформя от сравняването на статистики с колко милилитра по – малко на километър харчи, колко литра повече багаж побира, колко сантимера повече място предлага и  колко по - добро е съотношението цена – качество , както и от примамливите промоции.

Нещо такова констатира американската маркетинговата аценция Morpace след онайн проучване. Целта му е да се разбере кое е най –важно за хората при покупка на нов автомобил  и как да се оптимизират дилърските мрежи.





Повечето от запитаните не залагат на някакъв конкретен модел или марка, а си умират по намаленията. Постоянно сравняват таблици и търсят най – доброто съотношение цена – качество . Все пак виждаме напоследък как все повече в рекламите се набляга на намаленията – 5, 10 15 или 30 % - и ако един дистрибутор предложи отстъпка, другият би бил обречен, ако не направи същото. По този начин се достига до едно постянно „наддаване на намаления”

Някой от участниците смятат за важно и впечатлението от приятели, роднини или пък от собствен опит, разбира се. 4.4% смятат, че мястото на сервизите и офисите на дистрибутора е важно, а има и 1.6%, които правят покупка, за да вземе процент техен приятел, който работи в сферата.





На въпроса пък „Важна ли е за вас марката” 54%  отговарят, че няма абсолютно никаквозначение, а са много и тези, за които почти няма.
Това е и нормално, защото има много малко хора, за които колите са до такава степен удоволствие и „нещо повече от нужда”, че да могат да си позволят да приемат някакви жертви ( предимно финансови) .








0 comments

Leave a Reply